Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας ,ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του.
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών ,αισθητικών ελαττωμάτων ,και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα αλλιώς να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Σε περίπτωση παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Ο πελάτης του www.marink.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε ή και να ζητήσει την αντικατάστασή στις παρακάτω περιπτώσεις:
1.Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης.
2.Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα(εφόσον αυτό βεβαιωθεί μετά από επιθεώρηση από εξειδικευμένο προσωπικό)
3.Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
Στις παραπάνω περιπτώσεις , ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη ,πλήρη ,χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στην συσκευασία τους συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς ,καθώς και το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης. Τα χρήματα επιστρέφονται μέσω τραπέζης. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις η επιχείρηση marink.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ,πίστωση ή και αντικατάσταση. Στην περίπτωση που για την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος δεν ευθύνεται η επιχείρηση marink, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Τα προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης του πελάτη δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα μέσω email (όπου θα έχουμε άμεσα επικοινωνία μαζί σας) ή μέσω τηλεφώνου για να συνομιλήσετε απευθείας με κάποιον εκπρόσωπό μας.